Förkyld

Blä, vaknade idag och är tokförkyld! Nyser och nyser och nyser.... Börjar även få lite småont i halsen. Typiskt nu när Andys semester börjar på onsdag. Lagom kul! Känner mig som om jag vore mellan 90 och döden ungefär.... Vill bara sova men det finns det ju ingen möjlighet till.

Jonathan är också lite småkinkig han. Gnagar på sina fingrar hela tiden och gnäller en massa. Det är nog fler små bissingar på gång nu. Hoppas det går fortare nu än när de andra kom, det tog sju svåra år känns det som.

Ska försöka släpa ut mig själv idag på en promenad, det är ju ändå skapligt väder. Får se om Jonte är med på mina planer bara... Vagnen är inte så poppis längre om vi säger så.


Nix, nu ska jag knapra lite panodil och sniffa lite nässpray så jag är människa när Andy kommer hem till lunchen!

Kommentarer
Postat av: Andy

Jag tycker så synd om dig, min snäcka. Du är en klippa. Jag älskar dig. Puss

2009-07-13 @ 15:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0