Min frisyr...

ja den är ett kapitel för sig själv... Jag kan ärligt säga att jag inte trivs i den alls. Det var OK ett tag men nu är det bara mög igen. Färgen funkar inte... nu har jag grym utväxt, ser inte klokt ut. Funderar på att färga det i nån brun nyans så att jag slipper springa till frissan jämt. Isch, det är inte kul...

slänger upp en bild på håret när det var nygjort eftersom ni har önskat det.



Innan färgningen...



Efter färgningen....

Ja vi får se var denna historien slutar =)

Kommentarer
Postat av: Anka

Jag tycker du är fin i ditt korta hår Nolsson! :)

2009-07-16 @ 21:43:56
Postat av: Marina

Tycker du passar skitbra i ditt korta hår, speciellt när det är så där äckligt blont!!! Förstår att du tycker det är jobbigt att springa till frissan hela tiden men glöm för fan inte bort att "Blonds have more fun" ;)

2009-07-17 @ 14:12:24
Postat av: Helle

Du är ju skitsnygg i kort hår!!! Jag hade aldrig vågat klippa av mitt, för jag är en jävla fegis :-)

Ska jag vara ärlig? Hade nog varit coolare i en brunare nyans. Fast jag kanske bara är en liten biased brunett :-) Puss!

2009-07-19 @ 15:52:35
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Kimzan

den korta frisyren är okej,men jag kan nog hålla med om att det är lite FÖR blont! Känns inte riktigt naturligt. Kanske ska färga om det in nån brunare nyans!

Jag har själv helt lagt av med det blonda, jag tycker jag ser ut som en polack när jag blonderar mig, så det är brunett för hela slanten här nu!

2009-07-20 @ 14:01:24
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0