Senaste tiden

Ja, återigen är jag ju så sjukt dålig på att blogga... Men vädret har ju faktiskt varit riktigt bra och sen har jag ju ägnat mycket av min lediga tid (läs när Jonte sover) till att läsa underbara böcker! Är nu på Eclipse, men har precis börjat. Vill gärna dra lite på det nu när slutet nalkas.

Jaha vad har hänt på sistone då? Andreea har varit hemma i Sverige och hälsat på så vi passade på att ses lite. Hon är bara hemma en gång om året och hälsar på, man har ju inte lika fett med semester när man arbetar i USA. Man får nöja sig med 2 veckor, vi har det ändå rätt bra här.



Jonte busar med Kea

Sen har vi ju äntligen varit i Sjöbo och hälsat på familjen Wiking och senaste tillskottet söta Maja. Det var mycket trevligt, Jonathan busade med Emilia och Maja såg mest nöjd ut =). Jag fick även den stora äran att bli gudmor till Maja när hon döps i Augusti!



Sötnosarna!

Gårdagen spenderades på kalas. Först hos Berger-Persson där vi fick underbart god smörgåstårta och sedan i Staffanstorp hos Vilda som fyllde 2 år. Där bjöds det på Pippi-tårta som var lovely!

Snart är det dags för semester för Andys del, ska bli så skönt att få ha honom hemma lite. Framförallt att få lite vuxet sällskap om dagarna. Tyvärr är det ju bara några veckor, sen är det tillbaka till verkligheten igen. Men vi ska försöka hinna med lite roligheter under semestern, blir väl mest dagsutflykter till ställen i närheten. Vi hade tänkt ta en tur till Ven, Andy har aldrig varit där. Jag har alltid trott att det var en sån där standardutflykt man gjorde med skolan men tydligen inte. Sen står även en tripp till Zoo på schemat. Utöver det så får vi se, Ystad Djurpark verkar trevligt. Är det nån som är sugen på att hänga med så hojta till!

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Va kul att du bloggar igen =) söt söt Maja är.. herregud! Kul att se foto på Wiking, det var inte igår man träffade henne. Och Andrea, va roligt att ni fortfarande har kontakt =)



Vad gäller Ozzys mat, ställ det högt upp när han inte äter.... Freja har redan mumsat på Guccis torrfoder ett par gånger, det går fort!

2009-07-13 @ 13:54:34
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Andy

Så jäkla skönt det skall bli med semester, så att jag kan få umgås med min underbara familj. Puss

2009-07-13 @ 15:45:08
Postat av: Helle

Åh hälsa Wiking och Kea från mig! Om dom kommer ihåg mig vill säga ;-)

Hahaha! Jag gör likadant med Twilight-böckerna. är på den fjärde (och sista buhu) men vågar knappt läsa. Vill inte att den ska ta slut! :-)

2009-07-15 @ 16:40:46
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: ulrika

Jag hade inte heller varit på Ven innan A drog dit mig.



Tack för fina presenter! Flaskan väntar här på er, nydiskad och ren! :-)

2009-07-15 @ 19:57:17
URL: http://vildas-varld.blogspot.com
Postat av: suzi

ja kea har inte förändrats alls till det yttre, förutom kortare hår :) snart kanske vi alla tre kan träffas igen när hon är tillbaka, "the pack" som "back in the old days" ehhe kram!

2009-07-28 @ 12:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0