Första bissingen

Nu har Jontes första tand dykt upp! Jag såg den i torsdags, men då gick det inte riktigt att känna den än. I söndags dock så kände jag den, hårt och vasst är det! Det är med blandade känslor som jag ser fram emot bissingarna.... Jonte har nämligen för sig att han ska bita mig i hakan... så att han får tänder nu ska ju bli spännande.... =)

Stor har han blivit också min lilla skrutt! Vi var på bvc igår och nu väger han 7605g och är 69 lång, så han hade inte blivit längre sen sist men ökat rejält i vikt! Han hade ju en del att ta igen sen han var dålig, och det hade han gjort med råge! Det är till och med så illa att maten börjar sina här hemma så jag och Marina ska ha en liten matlagningsdejt här i morgon. Jag har 1 ½ kg kött i frysen som ska tillagas... undrar om jag har burkar så det räcker.... =) Och hur ska jag få plats med det i frysen sen? Någon som har en frysbox som står o skräpar? =) Aja jag får väl bjuda Ozzy på lite om jag inte får plats med allt. han brukar uppskatta Jontes matpureér =)

Kommentarer
Postat av: anka

Grattis till första tanden :) Nu får han ta sats och bita mamsen hårt i hakan ;)

2009-06-16 @ 15:45:33
Postat av: Suzi

tjohoo vad kul! jaja, han kan bita mig och dojan när vi kommer ner :)

2009-06-17 @ 07:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0