Hemma igen!

Jaha då var man nyklippt då ju.... Jäklar vad kort det blev! Känns riktigt ovant. Ser mest ut som en pojke nu... Men va fan! Jag har redan fått bevis på att det funkar. Jonte tittade fascinerat på mig och sträckte sin lilla hand mot håret och vips sa det så hade han dragit handen genom håret på noll sekunder. Så skönt att slippa få ont hela tiden! Emma, min frisör, blev lycklig när jag sa att hon fick klippa av mig håret. Det har hon väntat länge på nu!

När jag kom hem så hade min underbara man lagat mat till oss, mums! Jag har det så himla bra! Nu är jag övermätt och känner mig helt slut. Ska bara fixa till diskbänken sen ska jag slänga mig i soffan och dega. Aaaaa livet är güt!!!!

Kommentarer
Postat av: Suzi

guud vad jag saknr ordet güt :) hehe ja, jag förstår att din frisör blev glad, och jag tror att du gjorde rätt val utan på förhand veta hur det ser ut :) det är BARA hår och det växer ut :)

2009-06-17 @ 07:55:46
Postat av: Andy

Jag tycker att du blev superfin!!! Du är så jävla söt.



Puss

2009-06-17 @ 08:02:38
Postat av: Anonym

Nå tösen...........vart är bilden på din nya frissa då??? :) Nyfiken som bara den ju!

2009-06-17 @ 21:54:17
Postat av: Helle

Vi vill se bild bild bild, mera bild och bild det kommer det att bliiiiiiiiii!!! Eller hur? ;-)

2009-06-20 @ 21:55:16
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0