Hos frisören igen

Japp idag bar det av till frissan igen. Hade bokat tid för att göra håret helblont. Andy körde mig dit och mamma och pappa passade Jonte under tiden han skjutsade mig dit. Ahhh! vad skönt det var att gå hemifrån bara jag och Andy =) även om det bara rörde sig om några få minuter som vi hade för oss själva. Jag tog med mig min bok, Twilight, till frissan så jag skulle kunna läsa lite under tiden jag fick ny hårfärg.

Boken är för övrigt underbar! Jag är som ett litet barn på julafton när jag får en ledig stund för mig själv att läsa =) Jag fullkomligt älskar den här känslan som boken ger mig! Jag är så tacksam för att få känna såhär, även om det bara är för en kort stund =)

Tillbaka till håret då då.... Ja, blond blev jag ju.... Kanske inte riktigt den nyansen jag tänkt mig riktigt men..... Jaja.... Haha det här håret har verkligen fått utstå mycket på bara några få dagar =) Jag antar att jag får vänja mig helt enkelt, men jag hade nog föredragit lite mer naturlig ljusblond färg än det jag ligger inne med för tillfället. Hoppas solen hjälper till lite. Man tänker kanske inte på det lika mycket när jag får lite mer utväxt? Jag börjar inse att det här med att klippa sig kort och dessutom färga håret inte var det smartaste jag gjort i mina dar.... det kostar JÄKLIGT mycket att underhålla detta.... nä det blir till att låta håret växa vilt och så får jag prova diverse toningar från Ekohallen =)

Jag ska lägga ut en bild på håret, jag lovar....... jag måste bara vänja mig lite först..... Jag har vatt snyggare om vi säger så.....

Kommentarer
Postat av: Helle

Åh vad härligt att du gillar Twilight också! Den är fantastisk! Ska börja på bok 4 snart :-)

Hoppas du vänjer dig vid nya håret snart. Jag kan inte tänka mig annat än att du är skitsnygg! :-)

2009-06-24 @ 06:24:59
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Andy

Jag tycker fortfarande att du är finast i hela världen. Puss på dig!

2009-06-24 @ 11:16:03
Postat av: Linda

Du är säkert jätte fin. Tyckte du passade super i kort hår och det är det inte många som gör. Ska bli spännande att se dig på fredag. Nästa vecka är det min tur att exprimentera med håret.



Kram

2009-06-24 @ 19:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0