Sista gången!

Jonte var på sitt sista babysim idag. Vi har ju tyvärr missat 2 gånger pga att Jonte var sjuk och kräktes. Vi får ta igen den ena gången eftersom jag ringde dagen innan och anmälde det men den andra gången är borta eftersom han kräktes på morgonen innan simmet. Det är lite tråkigt för det är mycket pengar i sjön. Efter sommaren fortsätter simmet i form av miniplask tror jag? Det verkade som om några i gruppen tänkte fortsätta med det men jag vet inte... det är som sagt mycket pengar det handlar om. Vi ska ju försöka fortsätta åka och bada ändå själv, för att Jonte ska få vänja sig vid att vara i vatten. Vi tog lite bilder idag med Marinas vattentåliga kamera, får se om jag lägger upp någon bild i morgon.

Om 1 ½ timme ska jag klippa mig... nu faller allt håret... lite nervöst är det ändå. Jag har ju inte hittat nån bra bild på hur jag vill ha det. Hmm.... jaja det blir väl kanske bra ändå?

Kommentarer
Postat av: Anka

Spännande att få se hur håret blev sen :)Du måste lägga upp en bild:)

2009-06-16 @ 15:43:43
Postat av: Kimzan

Var går ni o simmar någonstans?

2009-06-16 @ 16:46:17
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0