Slösa slösa slösa....

Shit vad jag har gjort av med pengar de senaste dagarna... ojojoj usch fy på mig.... Idag började ju rean på Polarn o Pyret och den kunde jag ju inte missa =) Inhandlade lite saker till Jonathan i större storlekar, ett gäng strumpor, ett par jeans, lite tröjor, en zipkofta och en pyjamas. Massa fint helt enkelt! Hittade bilder på lite av plaggen:


Det blev även en pyjamas och ett par sandaler på HM idag.

Jag har ju även shoppat lite till mig själv också, igår innan vi hämtade hem Ozzy så var jag och Marina på Mobilia för jag skulle hämta mina Twilightböcker som kommit. Riktigt snygg box var det! Den blir tjusig i bokhyllan =) Längtar tills jag får en chans att läsa lite. Hade tänkt börja igår men Jonte tyckte att det var lämpligt att låta bli att sova så det blev inget med det... När vi var på Mobilia så gick vi förbi Telias butik och då insåg jag att jag minsann skulle införskaffa mig en ny mobil! Mina 4 senaste mobiler har ju varit ärvda av Andys jobb eller sveeeegerskorna och det har varit jättefina telefoner på alla sätt och vis men jag kände ändå att det kunde vara kul med något helt nytt som jag valt själv =) Jag har ju noll koll på vad som finns och på vad som är bra så jag fick snällt och vänligt be om lite hjälp. Jag ville ha en kameramobil som man även kunde filma med och jag gick ifrån Telia med en sån här:



Jag är mycket nöjd! Nu ska jag bara lära mig hur den funkar....

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Nice nice nice!

Ja jag älskar också att shoppa, vem gör inte det!

Alla snacka om de där böckerna. Du får hojta om det är ngt att läsa. Är tveksam till ALLA böcker nu efter Stieg Larsson-böckerna.



Schysst lur fick du också!!! Ja de nya mobilerna har typ 200 funktioner som man aldrig lär sig vad man ska ha dom till haha men det är roliga leksaker hehe

kram

2009-06-11 @ 21:11:18
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Suzi

helloo!

jättefina klöder, diggade jeansen :)



mobieln är kanon, dejan köpte sin när den kom ut och han är helnöjd. var dock uppmärksam på högtalaren. han fick byta ut sin för han hörde inte alltid vad någon sa när han fick samtal och ibland hördes det väldigt lågt fast han hade på maxvolym. så spara kvitto och skulle det mot förmodan vara nått så gå tillbaka så bytar de snällt ut det :)



puss på er!

2009-06-12 @ 07:53:26
Postat av: Helle

Men visst är det sjukt härligt med konsumtion :-)

2009-06-14 @ 13:00:45
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0